توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

کارهای بعد از اسباب کشی

ده کاری که بعد از اسباب کشی باید انجام دهیم

رفتن به خانه ی جدید به معنی شروع یک زندگی جدید است، این تغییرات برای شما پیشرفت های خوبی خواهد داشت. وقتی که شما به خانه ی جدید اسباب کشی کنید کارهای مهمی است که باید انجام دهید تا به راحتی آن جا ساکن شده و در آرامش زندگی کنید.  نکات زیر به شما کمک می کند تا از دست مشکلاتی که در خانه ی جدید خواهید داشت رهایی یابید.

بعد از اسباب کشی نکات زیر را با جزئیات انجام دهید شما باید حواستان به ملزومات اساسی باشد , که بدون آنها نمی توان زندگی کرد مانند: آب , برق , گاز , درک عمومی موقعیت جدید بهتر است که یک لیست کاملی از این نکات را تهیه کرده و بعد از انجام هر کدام آن را خط بزنید.

1- به روز رسانی آدرس :

به روز رسانی آدرس یکی از مهم ترین کارهاست بعد از اینکه در خانه ی جدید جاگیر شدید , اولین کاری که باید انجام دهید تغییر دادن آدرس است تا بتواند قبوض مدارک مهم و روزنامه ی روز مره ی خود را تحویل بگیرید به اداره پست منطقه خود رفته و آدرس جدید خود را اطلاع دهید .

2- نام و شماره خیابان خود را چک کنید شماره خیابان و خانه ی شما باید قابل مشاهده باشد تا هیچکدام از بسته های ارسالی خود را از دست نداده و دوستان و آشنایان بتواند به راحتی آدرس شما را پیدا کنند.

3- آب و برق :

آب و برق یکی از اساس ترین ملزومات زندگی است که بدون آنها به سختی می توان حتی یک روز زندگی کرد.

از روز اول شما به آب و برق نیاز دارید بهتر است که سیم و لوله های آب را چک کرده و اگر دیدید بهتر است که آنها را تعمیر کنید بدون تردید این کار را انجام دهید تا برای شما در آینده دردسر درست نشود.

4- اجاق گاز :

یکی دیگر از آیتم های داخل لیست اجاق گاز است لازم است که با پشتیبانی گاز تماس گرفته و از آنها بخواهید تا گاز شما را وصل کنند. اگر دریک یا دو روز اول مشکل حل نشد می توانید غذای خود را از بیرون تهیه کنید.

5- عوض کردن قفل خانه :

قفل خانه ی جدید خود را عوض کنید از لحاظ امنیت لازم است هرگز به قفل قبلی خانه اعتماد نکنید.

6- جعبه کمک های اولیه :

جعبه کمک های اولیه را در دسترس داشته باشید در طول اسباب کشی و جا به جایی ممکن است موقعیتی پیش بیاید که لازم باشد از آن استفاده کنید.

7- شناسایی جاهای مهم در خانه :

فلکه ی آب , فیوز , کنتور آب و برق , راه خروج اضطراری همه ی اینها باید چک شود.شما باید بعد از جابه جایی جای اینها را بدانید .

8-باز کردن جعبه ها :

باز کردن جعبه ها می تواند سخت و کسل کننده باشد شما باید با آرامش و کم کم جعبه ها را باز کنید حتی می توانید برای این کار از باربری (اتوبار) کمک بگیرید سعی نکنید که همه ی جعبه ها را در یک روز باز کنید ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد که جعبه ها رو باز کرده و هر کدام از وسایل را تمیز کرده و در جای مناسب خود قرار دهید. ابتدا آشپزخانه را اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی را مرتب کنید زیرا شما بیشتر با این فضاها در ارتباط هستید. بعد از مرتب کردن این جا ها می توانید به سراغ وسایل دیگر بروید.

9- تسهیلات و مکان های رفاهی محل خود را بشناسید.

شما باید اطلاعاتی در مورد مکان هایی مانند حمل و نقل عمومی مدرسه , آموزشگاه , بیمارستان مرکز خرید به دست آورید

چونکه بی تردید شما با این مکان ها سر و کار خواهید داشت.

10- معاشرت با همسایگان :

معاشرت با همسایگان یکی از پله های مهم برای آشنا شدن با محله جدید است. شما می توانید همسایگان را به خانه خود دعوت کرده و یا به خانه ی آنها بروید و از معاشرت با آنها اطلاعات زیادی در مورد محله ی جدید خود به دست آوریدکه می تواند به شما کمک کند.

در پایان , زمانیکه شما به یک محل جدید می روید , مطمئنا با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد ولی نگران نباشید کافی است که به نکات بیان شده در این مقاله دقت کرده و آنها را انجام دهید . امیدوار یم که این مقاله به شما کمک کرده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.