توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

اسباب کشی در سعادت آباد

باربری سعادت آباد یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده که خدمات اتوبار و باربری خود را در محدوده سعادت آباد برای حمل اثاثیه و اسباب منزل شما، انجام می‌دهد. ما برای رضایت بیشتر مشتریان و افزایش محبوبیت خودمان، خدمات اتوبار سعادت آباد را با 30% تخفیف و ارزان تر از باربری های دیگر ارئه می‌دهیم.

ما همچنین برای باربری سعادت آباد خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را هم ارائه می‌دهیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را برای باربری سعادت آباد درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتن‌ها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما انجام دهند.

باربری سعادت آباد دارای کامیون های موکتدار شده و اتاق های بزرگ و کوچک  هستند و داخل همه ماشین های باربری پتو و ضربه گیر برای جلو گیری از آسیب دیدن وسایل هستند. حمل اثاثیه سعادت آباد علاوه بر کامیون دارای نیسان های مسقف و روباز می باشد. همچنین در صورت نیاز ما می توانیم وانت بار های مجهز باربری را برای شما اعزام  کینم.  

حمل ساید بای ساید و وسایل سنگین

باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت آباد حمل یخچال ساید بای ساید در تمامی ابعاد یکی دیگر از خدمات باربری شمال تهران , کارگوبار است و شما میتوانید مطمئن باشید که یخچال شما بدون کوچکترین آسیب دیدگی و خط و خش حمل می شود. کارگران ماهر باربری یخچال شما را باید با احتیاط از منزل تا ماشین از ماشین تا منزل جدید حمل می کنند. با توجه به قیمت بالای یخچال های ساید بای ساید لازم است برای حمل آنها از تجهیزات به روز و وسایل حرفه ای استفاده کرد تا یخچال هیچگونه آسیبی نبیند. حمل پیانو , کمد های بزرگ , بوفه های شیشه ای از دیگر خدمات حمل بار تخصصی کارگو بار است.

باربری سعادت آباد , خدمات بسته بندی

باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت آباد در صورتی که شما تجربه لازم برای بسته بندی وسایل خود را ندارید می توانید با ما تماس بگیرید تا کارگران ماهر و آموزش دیده اسباب کشی را برای شما بفرستیم. کارگران خانم و آقا که کار بسته بندی تخصصی را انجام می دهند برای این کار آموزش دیده اند و حوصله و دقت کار بسته بندی وسایل شما انجام خواهند داد. در صورتی که بسته بندی بار شما درست انجام نشده باشد ممکن است باعث به وجود آمدن شکستگی در حین جابجایی و حمل بار شود. استفاده از کارتونهای اسباب کشی استاندارد از دیگرعواملی است که باعث جلوگیری از بروز هرگونه آسیب دیدگی وسایل شکستنی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.