توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

توسن بار

اسباب کشی و باربری در تهران

شیوه درست حمل کردن بار در باربری

در نگاه اول باربری کار ساده ای است که از عهده هر کسی بر می‌آید. اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که چنین طرز فکری دارید حتما توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. مطالعه این مقاله می‌تواند بینش شما را نسبت به واقعیت تغییر دهد.   حقیقت این است که باربری همانند سایر مشاغل به تخصص و تجربه احتیاج دارد. متاسفانه برخی افراد آن را ساده می‌پندارند و به همین جهت در هنگام حمل اثاثیه به خود و یا وسایل خود آسیب می‌رسانند. بنابراین لازم دانستیم که در این مقاله به صورت حرفه‌ای نکاتی را برای مخاطبین و مشتریان عزیز مطرح کنیم که به آنها در درک شیوه درست حمل بار کمک کند.

قبل از شروع کار لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. ابزاری مانند چسب، قیچی، کاتر و مواردی از این دست را قبل از شروع کار خود تهیه کنید و در جای مشخصی قرار دهید.

هیچ گاه برای بلند کردن اجسام به کمر خود فشار وارد نکنید. بهترین و مناسب ترین حالت بدن در هنگام بلند کردن وسیله این است که در حالت نیمه نشسته بر روی پاهای خود قرار بگیرید و جسم را به بدن خود نزدیک کنید.

از چرخ‌های حمل بار کمک بگیرید. وسایل را به تنهایی جا‌به‌جا نکنید. بالابرها و آسانسورها گزینه مناسبی برای حمل بار هستند. مراقب فشار بار بیش از حد باشید.

وسایل را متعادل بلند کنید. هیچ گاه چند جعبه سنگین را برای بلند کردن بر روی همدیگر قرار ندهید. این کار تعادل شما را از بین می‌برد. وسایل را تا جایی که برایتان قابل حمل کردن باشد بلند کنید و طوری حرکت کنید که در هر لحظه بتوانید جلوی پای خود را ببینید.

برای بعضی جعبه‌ها باید بیشتر دقت کنید. جعبه‌های محتوی مایع جات و یا ظروف شکستنی را با احتیاط بیشتری جا‌به‌جا کنید. دقت کنید تا زمین نخورید. بعضی سطوح شیبدار هستند و برخی دیگر لغزنده هستند. در هنگام راه رفتن بر روی این سطوح بسیار دقت کنید.

 اگر نمی‌توانید به تنهایی اجسام را از روی زمین بلند کنید به خود فشار وارد نکنید. از چند نفر بخواهید که به شما در انجام این کار کمک کنند.

 روز اسباب کشی از لباس راحت و مخصوص کار استفاده کنید. در این صورت دغدغه پاره شدن و یا کثیف شدن لباس‌هایتان را نخواهید داشت.

اگر احساس می‌کنید بلند کردن اجسام سنگین برایتان دشوار است آنها را بر روی زمین هل دهید.

داخل ماشین حمل بار را به کمک پتو و یا موکت کاملا پوشش دهی کنید. برای مراقبت از پایه‌های صندلی و مبل آنها را درون ماشین باربری مجهز به وسایلی مانند پتو و یا موکت حمل و نقل کنید.

 اگر وسایل شما خودشان جعبه مخصوصی دارند می‌توانید آنها را با جعبه مخصوص به خود درون جعبه بزرگتری که برای باربری در نظر گرفته‌اید قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.